“Das spricht uns an” Een nieuwe Duitse CMG publicatie

22 juni 2015

Onlangs is het Duitse artikel “Das spricht uns an” (“Dat is aantrekkelijk voor ons”) van Sarah Lubjuhn en Martine Bouman van het CMG in de tijdschrift factory, Tijdschrift voor Duurzame Economie (2015/1) verschenen. Het artikel gaat over doelgroepencommunicatie en duurzaamheid.
 
Het Duitse artikel kunt u hier downloaden.

Onderstaand vindt u een korte inleiding en referentie van het artikel:
 
Abstract
Eine Kommunikationslinie für alle, das klappt im Zeitalter der Multimedia nicht – schon gar nicht für das komplexe Thema Nachhaltigkeit. Gerade jüngere Zielgruppen lassen sich nur mit spezifischen Methoden ansprechen. Gefordert sind neue Ideen für eine zielgruppenorientierte Nachhaltigkeitskommunikation wie Entertainment-Education in multi-, cross-, und transmedialen Formaten.

Referentie
Kehrer Lubjuhn, S. & Bouman, M.P.A. (2015): Das spricht uns an. factory Magazin für nachhaltiges Wirtschaften, 2015(01), 37-42.


Foto: Eugenlo Margouglu/Fotolla
 
Terug naar het nieuwsoverzicht