Entertainment-Education inspiratietraining bij GGD Twente

23 oktober 2017
Op verzoek van de GGD Twente heeft het CMG een 2-daagse in-company inspiratietraining gegeven over het gebruik van de Entertainment Education (EE) strategie.

Het eerste deel van de training heeft in september plaatsgevonden waarbij de deelnemers kennis hebben gemaakt met zowel de theorie als de praktijk van de EE-strategie. Vervolgens hebben de deelnemers enkele weken de tijd gehad om EE toepassingsmogelijkheden voor hun eigen project te verkennen. Tijdens de terugkomdag op maandag 16 oktober jl. hebben zij hun plannen gepresenteerd, waarbij de voorstellen met gerichte feedback zijn aangescherpt.

De GGD Twente wil met haar preventieprogramma’s en projecten diverse (kwetsbare) doelgroepen bereiken en o.a. bijdragen aan het verkleinen van gezondheidsachterstanden. Met de inspiratietraining Entertainment Education hebben zij een nieuwe kijk gekregen op het aansluiting vinden bij hun doelgroepen en kennis gemaakt met diverse innovatieve communicatie- en onderzoekstrategieën. 

"Hartelijk dank voor de training. Iedereen was erg enthousiast en geinspireerd"

Gerelateerde projecten

Terug naar het nieuwsoverzicht